Ruilen, retourneren en garantie

Ruilen

Het is mogelijk om aangeschafte producten te ruilen bij Toplock.nl. Als je een product wilt ruilen dan moet dit binnen 14 dagen. Het product dient in absolute nieuwstaat en in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden. De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening. Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden over het ruilen van je product.

  • Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

    Dat is vervelend. Meld dit bij onze klantenservice. We staan 7 dagen per week voor je klaar en zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

  • Wat doe ik als ik een besteld artikel wil ruilen?

    Zodra we jouw product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. De dag erop heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat weten en krijg je je geld terug.

  • Hoe meld ik mijn retour online aan?

    Je meldt het product retour aan door het retourformulier volledig en duidelijk in te vullen. Hierin geef je aan dat je het product wilt retourneren, de reden daarvan en welk product je wenst te ontvangen.

  • Hoe retourneer ik mijn producten?

    1. Vul het retourformulier volledig en duidelijk in op de site. Zodra je deze hebt ingevuld en afgerond, nemen wij contact met je op en sturen we je een retourlabel per e-mail.

    2. Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele om het product retour te sturen. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee    blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

    3. Vergeet bij je retourzending niet je adresgegevens en het factuurnummer te vermelden.

  • Wanneer krijg ik mijn nieuwe producten?

    Zodra we jouw product ontvangen, versturen we je het nieuwe product. De volgende dag heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat weten.

  • Wat als mijn product goedkoper of duurder is?

    Goedkoper product: Je ontvangt het restbedrag binnen 3 dagen na ontvangst op je rekening.

    Duurder product: Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.


Retourneren

Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Bij Toplock.nl kan je jouw product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in absolute nieuwstaat en in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden. De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening. Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden over het retourneren van je product.

  • Wat als mijn producten goedkoper of duurder is?

    Goedkoper product: Je ontvangt het restbedrag binnen 3 dagen na ontvangst op je rekening.

    Duurder product: Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.

  • Welke artikelen mag ik retourneren?

    Je mag vrijwel al onze producten retourneren. Ook losse cilinders en standaard cilindersets. De overige cilinders die speciaal op bestelling of gelijksluitend zijn gemaakt kunnen niet worden teruggestuurd. Uitzonderingen hierop zijn de M&C cilinders.

  • Wat zijn de retour voorwaarden?

    Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat je het product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen, inclusief het ingevulde retourformulier.

  • Binnen welke termijn mag ik mijn producten retouren 

    Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van de producten.

  • Hoe meld ik mijn retour online aan?

    Je meldt het product retour aan door het retourformulier volledig en duidelijk in te vullen. Hierin geef je aan dat je het product wilt retourneren en de reden daarvan.

  • Hoe retourneer ik mijn artikelen?

    1.       Vul het retourformulier volledig en duidelijk in op de site. Zodra je deze hebt ingevuld en afgerond, nemen wij contact met je op en sturen we je een retourlabel per e-mail.

    2.       Gebruik de originele verpakking om het product retour te sturen. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken.

    3.       Vergeet bij je retourzending niet je adresgegevens en het factuurnummer te vermelden.

  • Krijg ik na retour het volledige aankoop bedrag terug?

    Om het aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat je het product in de originele staat, in de originele verpakking en onbeschadigd terug stuurt. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product. Beschadigde producten of producten die niet in de originele verpakking zitten kunnen we niet retour nemen.

    Als we het product in goede staat ontvangen, krijg je het volledige aanschafbedrag inclusief de verzendkosten teruggestort. De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening.

  • Wat is het retouradres?

    Het retouradres van Toplock.nl is:

    Toplock.nl

    Tjalk 16

    2481 CS Woubrugge

  • Wat als ik het retour etiket niet kan printen?

    Schrijf dan het retouradres met een pen of een stift goed leesbaar op de retourverpakking.

  • Hoe weet ik of jullie mijn retourzending hebben ontvangen?

    Dat laten we je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is.

  • Hoe snel is een retour verwerkt?

    We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Meestal is dat binnen 14 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

  • Wanneer betalen we terug?

    We betalen je terug nadat we de retour gestuurde producten (samen met het retourformulier) hebben ontvangen, hebben verwerkt en mits we het product in goede staat is. Staat het bedrag na 14 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Garantie en reparatie

Een garantie geeft extra rechten aan jou als koper, maar is altijd voor een bepaalde duur en met soms met bepaalde voorwaarden (door de fabrikant bepaald). Voor het recht op garantie heb je een bewijs van aankoop van het product nodig. Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden over het garantie en reparatie van je product.

  • Heb ik garantie op mijn artikel?

    Wij garanderen dat je bij ons een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke productgarantie. Deze worden ook toegelicht op de website van ConsuWijzer. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice en dan zorgen wij voor herstel, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag als er geen oplossing blijkt te zijn.

  • Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

    Je factuur of aankoopbewijs is ook direct je garantiebewijs.

  • Hoe lang geldt de garantie

    Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant.

  • Wat doe ik als mijn product defect is?

    Mocht er iets defect zijn aan je aangekochte product, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen zo snel en zo goed mogelijk naar een oplossing zoeken. Soms wordt een onderdeel vervangen, soms krijg je een nieuw exemplaar of we zoeken een andere passende oplossing.

Contact