Ruilen - Toplock.nl

Ruilen

Het is mogelijk om aangeschafte producten te ruilen bij Toplock.nl. Als je een product wilt ruilen dan moet dit binnen 14 dagen. Het product dient in absolute nieuwstaat en in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden. De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening. Hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden over het ruilen van je product.

  • Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

    Dat is vervelend. Meld dit bij onze klantenservice. We staan 7 dagen per week voor je klaar en zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

  • Wat doe ik als ik een besteld artikel wil ruilen?

    Zodra we jouw product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. De dag erop heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat weten en krijg je je geld terug.

  • Hoe meld ik mijn retour online aan?

    Je meldt het product retour aan door het retourformulier volledig en duidelijk in te vullen. Hierin geef je aan dat je het product wilt retourneren, de reden daarvan en welk product je wenst te ontvangen.

  • Hoe retourneer ik mijn producten?

    1. Vul het retourformulier volledig en duidelijk in op de site. Zodra je deze hebt ingevuld en afgerond, nemen wij contact met je op en sturen we je een retourlabel per e-mail.

    2. Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele om het product retour te sturen. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee    blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

    3. Vergeet bij je retourzending niet je adresgegevens en het factuurnummer te vermelden.

  • Wanneer krijg ik mijn nieuwe producten?

    Zodra we jouw product ontvangen, versturen we je het nieuwe product. De volgende dag heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat weten.

  • Wat als mijn product goedkoper of duurder is?

    Goedkoper product: Je ontvangt het restbedrag binnen 3 dagen na ontvangst op je rekening.

    Duurder product: Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.